Ελενη Μενεγακη: η φιλοσοφια και τα λαθη της ελληνικης τηλεορασης

Ελένη Μενεγάκη

Ελένη Μενεγάκη. Ένα όνομα, μια ιστορία. Ένα πρόσωπο το οποίο παρέμεινε ίδιο τα τριάντα χρόνια παρουσίας του στους τηλεοπτικούς μας δέκτες και που, όπως φαίνεται, θα παραμείνει μαζί μας για άλλα τριάντα, χωρίς να αλλάξει στο παραμικρό. Όμως δεν είναι απλά το πρόσωπο ή ο συμβολισμός του, που θα μας απασχολήσουν εδώ. Σίγουρα θα υπάρξει η γνωστή δηκτική κριτική, όμως εκ προοιμίου θα πω το εξής. Η Ελένη Μενεγάκη δεν είναι απλά ένα σύμβολο για τα πρωινάδικα ή για μια συγκεκριμένη αισθητική. Είναι ένα σύμβολο για την ίδια την ελληνική τηλεόραση, για τις επιλογές της, την φιλοσοφία της, την ίδια της την ουσία. Η Ελένη Μενεγάκη δεν είναι το “πρόσωπο” ή η “βιτρίνα” της ελληνικής τηλεόρασης. Είναι η βαθύτερη της ουσία και με αυτό το άρθρο θα δούμε, όχι μόνο την ιστορική πορεία της μεγαλύτερης τηλεπερσόνας που πέρασε ποτέ από τους μάταιους τούτους δέκτες μας, αλλά το πως αυτή η πορεία καθρεφτίζει και αντιστοιχεί σε όλη την ιστορία της ιδιωτικής τηλεόρασης και (ακόμη χειρότερα) της ελληνικής κοινωνίας από το 1990 μέχρι σήμερα.


Disclaimer: Εννοείται πως δεν έχω τίποτα εναντίον της Ελένης Μενεγάκη, ως προσωπικότητα. Δεν σχολιάζω την προσωπική της ζωή, μόνο την παρουσία της στην τηλεόραση. Όλα λέγονται με δόση πικρίας, καυστικότητας, αλλά πάντοτε καλή τη πίστει. Μακάρι το κορίτσι η μεγαλοκοπέλα να τα διαβάσει και να προβληματιστεί πάνω στην κριτική.


Προσδεθείτε λοιπόν, για δύο λόγους: Πρώτον, γιατί σήμερα έχουμε καραμπινάτη νοσταλγία, από τότε που το δέρμα των φρυδιών της Ελένης βρισκόταν στην φυσική του θέση, στο πηγούνι δηλαδή. Δεύτερον, γιατί θα αναλύσουμε την ρηχότερη παρουσία στην Ελλάδα με ένα βάθος που θα έκανε και τον Έκο να φάει τη σημειολογία του. Είστε έτοιμοι; Ξεκινάμε!

Η Ελένη ξεκίνησε την παρουσία της στο γυαλί – και τα δικά μας βασανιστήρια – το μακρινό 1990 σε ένα βίντεο κλιπ του Ρακιντζή και έκανε κάποιες διακριτικές εμφανίσεις στην εκπομπή “Κοκτέιλ” που την παρουσίαζε ο Ιάσων “serial killer πριν τον serial killer” Τριανταφυλλίδης. Το μεγάλο μπαμ το έκανε κάπου μεταξύ 1993 και 1994, όταν “συμπαρουσίαζε” την Mega Banca με τον Γιώργο Πολυχρονίου – και την οποία αναφέραμε στις εκπομπές που θα θέλαμε να ξεχάσουμε. Πρακτικά η Ελενίτσα έκανε την γλάστρα και ίσα ίσα που πατούσε το βίντεο-γουώλ (γιατί είχατε και στο χωριό σας βίντεο-γουώλ τρομάρα σας…). Τέλος πάντων, ως γλαστρο-μοντέλο ήταν πολύ καλή. Ας μην ξεχνάμε πως η Ελένη Μενεγάκη το 1994 ήταν μόλις 25 ετών και είχε όλη την νεότητα, την φρεσκάδα και την ομορφιά που ήθελε να μας πατηκώσει στα λαρύγγια μας η ελληνική τηλεόραση. 

Μενεγάκη νέα

Όπως ήταν αναμενόμενο μια τέτοια παρουσία δεν θα έμενε αναξιοποίητη – όπως φυσικά και πολλές άλλες μετά την Ελένη Μενεγάκη, όπως η Νίκη Κάρτσωνα, η Άννα-Μαρία Λογοθέτη, η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου ή η Χριστιάνα Αριστοτέλους. Το 1995 ανοίγει η θέση της παρουσιάστριας του “Πρωινού Καφέ”, καθώς η πιο ντεκαβλέ παρουσιάστρια στην ιστορία Πόπη Χατζηδημητρίου παίρνει πούλους και η Ελένη λαμβάνει τη θέση της. 


Ο “Πρωινός Καφές” είναι ένα κεφάλαιο από μόνος του στην ελληνική τηλεόραση, που συνδυάστηκε με τις δύο σατανικότερες παρουσίες στην ελληνική τηλεόραση: Την Ρούλα Κορομηλά και την Ελένη Μενεγάκη. Η Ρούλα δεν ήταν ηλίθια. Όταν ξεκινούσε τον 1991 τον “Πρωινό καφέ”, ήξερε καλά τι έκανε.Σκέφτηκε “ποια ομάδα πληθυσμού βλέπει τηλεόραση 8 με 10 το πρωί; Mην είναι οι λιμενεργάτες; Mην είναι οι εφοριακοί; Όχι, είναι η μέση Ελληνίδα νοικοκυρά!”. Έτσι η Ρούλα έστησε την εκπομπή για την μέση ελληνίδα νοικοκυρά, που καθόταν σπίτι της και χρειαζόταν κάτι να βλέπει, ενώ σκούπιζε το σαλόνι της και καθάριζε φασολάκια, μια δομή που είναι ίδια και απαράλλαχτη μέχρι και σήμερα: ζώδια, μαγειρική, μόδα, γυμναστική (ναι, γυμναστική), καλεσμένοι, νέα της σόουμπιζ. Είναι σημαντικό να δούμε πως ο “Πρωινός Καφές” έβλεπε την μέση Ελληνίδα νοικοκυρά, γιατί είναι η πρώτη φορά που μια εκπομπή γίνεται καθρέφτης της κοινωνίας. Ο πρωινός καφές είχε την ίδια λογική με τους τηλεθεατές του και τους έδινε ό,τι ζητούσαν. Κι επειδή η μέση ελληνίδα νοικοκυρά δεν ήταν το πιο έξυπνο λαχανάκι του μπαξέ, η εκπομπή έπρεπε να ήταν ελαφρώς λοβοτομημένη. 



Μενεγάκη Κορομηλά
Η Ρούλα την έκανε γρήγορα και μετά από μια αποτυχημένη σεζόν της Χατζηδημητρίου, ήρθε ο μεσσίας του πρωινάδικου, η Ελένη Μενεγάκη. Γιατί η Ρούλα μπορεί να έδωσε στην Ελληνίδα νοικοκυρά το πρωινάδικο, αλλά η φυσική της παρουσία ήταν εντελώς ακατάλληλη για πρωινό. Η πληθωρική grand extravaganza παρουσία της θα ταίριαζε στο φυσικό της χώρο, τα βραδινά σόου, όχι από το πρωί ξημέρωμα. Η Ελένη Μενεγάκη έδωσε στην πρωινή ζώνη το πρόσωπο που χρειαζόταν: Ήταν νέα, όμορφη, γλυκιά, χαμογελαστή, με φρεσκάδα και κέφι. Ήταν μια ανεβαστική νότα στην βαρετή πραγματικότητα των θεατών της. Η αφέλειά της ήταν αυτό που την έκανε αγαπητή, με τις απορίες της να αφήνουν εποχή και να μας στοιχειώνουν ακόμη και σήμερα (αλήθεια ρε Ελένη; Δεν ξέρεις τι είναι ο λούτσος;). Η Ελένη ήταν το πρόσωπο με το οποίο μπορούσε να ταυτιστεί η μέση Ελληνίδα νοικοκυρά: Ήταν φρέσκια και αξιαγάπητη, μια πολύ όμορφη παρουσία, στο μήκος κύματος και στο πνευματικό επίπεδο των τηλεθεατών του. Γιατί η Μενεγάκη, όπως και η νοικοκυρά, νοιαζόταν για το πως δεν θα κόψει η μαγιονέζα, όχι για τα κρυφά μηνύματα στο καβαφικό έργο. 
Μενεγάκη απορία
Το ύφος “Μίλα εσύ, εγώ δεν καταλαβαίνω Χριστό”


Η Ελένη από το 1995 μέχρι το 2000 ήταν η απόλυτη βασίλισσα της πρωινής ζώνης. Ήταν το καθρέφτισμα της κοινωνίας της πασοκάρας και της τηλεόρασης του ωραίου περιτυλίγματος αλλά του μηδενικού περιεχομένου. Γιατί, όπως και η Ελένη Μενεγάκη, έτσι και η ελληνική τηλεόραση ξεκίνησε φρέσκια και όμορφη και ανεβαστική, χωρίς κάποιο ιδιαίτερο επίπεδο και χωρίς κάποια ιδιαίτερη ποιότητα. Άλλωστε ας μην ξεχνάμε πως ήταν οι εποχές των διακοποδανείων, των επιδοτήσεων, των ευρωπαϊκών πακέτων, όπου ο Έλληνας και η Τηλεόρασή του επένδυε μόνο στο φαίνεσθαι και όχι στο είναι, στην βιτρίνα και όχι στην ουσία, στην επίδειξη και όχι στην σύνεση. Από το 1995 μέχρι το 2000 το πρότυπο της ξανθής χαζοβιόλας γκομενίτσας θα μονοπωλήσει τους δέκτες μας, κυρίως γιατί αυτό ήταν το κύριο μέλημα της κοινωνίας και η τηλεόραση θα συμπυκνώσει αυτή της την ανάγκη για περισσότερη επίδειξη και λίγοτερη ουσία στο πρόσωπο της Ελένης Μενεγάκη.

Ο ανταγωνισμός της Ελένης ήταν μηδαμινός. Όσοι προσπάθησαν να την αντιγράψουν, π.χ η Κωνσταντίνα Στεφανοπούλου στο Σταρ (από τα μοντελάκια στο 3,2,1) απλά ήταν αντίγραφα και με το πάτημα ενός κουμπιού μπορούσες να έχεις την αυθεντική ξανθιά χαζοβιόλα. Όσοι προσπάθησαν να διαφοροποιηθούν, έκαναν απλά λάθος επιλογές. Ούτε ο Μικρούτσικος, ούτε το δίδυμο Βόσσου-Πανοπούλου (αλήθεια; την Χαρούλα Πεπονάκη από το Ρετιρέ βάλατε να κάνει πρωινο;) μπορούσαν να κοντραριστούν με την Ελένη. Όμως πέντε τηλεοπτικά χρόνια – ειδικά όταν είσαι κάθε μέρα στο γυαλί – είναι πολύς χρόνος και όπως είχε πει και ο μεγάλος Δαρβίνος: Όποιος δεν εξελίσσεται, πεθαίνει.


Το πρώτο χαστούκι στην Ελένη και στην τηλεόραση το έδωσαν το 2000 η Μαρία Μπακοδήμου και ο Φώτης Σεργουλόπουλος με την εκπομπή “Σαν στο Σπίτι σας”. Ο Φώτης και η Μαρία (παρά το όλο lifestyle που δεν συμμερίζομαι) έδωσαν την εναλλακτική στη φόρμα που είχε λανσάρει η Μενεγάκη ως τον χρυσό κανόνα της παρουσίασης της πρωινής ζώνης. Εκεί που η Ελένη είχε προωθήσει την αφελή ξανθιά με τις χαζές απορίες που είναι λίγο γλάστρα, λίγο μοντέλο, το δίδυμο Μπακοδήμου-Σεργουλόπουλος έφερε την αισθητική του κολλητού. Πλέον στην Ελληνίδα νοικοκυρά παρέα δεν έκανε το ξανθό ειδωλό της, αλλά ο κολλητός και η κολλητή. Η επιτήδευση και το styling και το glamour της Ελένης, αυτή την τόσο κραυγαλέα βιτρίνα που είχε, διαδέχθηκε μια αυθόρμητη κουβεντούλα, το έξυπνο χιούμορ, ο αυτοσαρκασμός, όπως θα είχε η τηλεθεάτρια αν έβγαινε με τους φίλους της για καφέ. Το “Σαν στο Σπίτι σας” είχε την αισθητική του “χαλαρού καφέ και κουβέντα”, που ήταν μια ευχάριστη αλλαγή. Γιατί η Ελένη Μενεγάκη ήταν φρέσκια όταν ξεκίνησε, αλλά μετά από πέντε χρόνια ίδιας συνταγής ο κόσμος κουράστηκε.

Πήρε η Ελένη το μήνυμα; ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ! Αντί να αφουγκραστεί λίγο τον παλμό των τηλεθεατών της, να νιώσει τον ρυθμό της κοινωνίας που έφευγε από το 1990 και έμπαινε στα 2000, συνέχισε να βαράει το ίδιο βιολί. Η κοινωνία προχώρησε λίγο και ζητούσε το κάτι περισσότερο, το οποίο όμως η Ελένη δεν ήταν διατεθειμένη να δώσει. Όπως και η ελληνική τηλεόραση, έτσι και η ίδια συνέχιζε να βαράει το ίδιο βιολί, με το επιχείρημα, αν δεν είναι χαλασμένο μην το πειράζεις. Και φυσικά, όπως η Ακρίτα δολοφόνησε τον Φώσκολο, έτσι ήρθε και η αρχή του τέλους για την Ελένη. 
Όμορφος κόσμος


Γρηγόρης Αρναούτογλου. Μια ακόμη παρουσία που μας στοιχειώνει ακόμη και σήμερα. Ο Γρηγόρης ήρθε και έριξε την χαριστική βολή στην Ελένη, μια βολή που ακόμη και σήμερα δεκαπέντε χρόνια μετά, δεν λέει να κλείσει. Τι εννοώ: Κι ενώ η Ελένη Μενεγάκη εξακολουθούσε να κάνει στα 33 της το φρέσκο, δροσερό κορίτσι που έκανε και στα 23 της (και χωρίς να είναι), ο Γρηγόρης φέρνει την παρούσα φάση του πρωινού: το πάνελ ή την παρέα. Το παρεάκι του “Όμορφου Κόσμου” κερδίζει τον τηλεθεατή γιατί τον φέρνει πιο κοντά, γιατί του δίνει πιο ζεστό κλίμα. Η χημεία ήταν καταπληκτική παρά τις αλλαγές με Ράνια Θρασκιά, Σοφία Βογιατζάκη, Σίσσυ Χρηστίδου, Κωνσταντίνο Αγγελίδη στα πρώτα χρόνια και αργότερα με την Μουτίδου και τον Μουτσινά. Η ιδέα “όχι ένα άτομο μόνο του, αλλά μια παρέα μαζί” έπιασε. Η κουρασμένη νοικοκυρά που έβλεπε την Μενεγάκη να μεγαλώνει και να χάνει την φρεσκάδα της (και που μην ξεχνάτε είναι καθρέφτης της νοικοκυράς, άρα η νοικοκυρά βλέπει τον εαυτό της να μεγαλώνει) πρόδωσε την Ελένη και την καθαίρεσε από την κυριαρχία της πρωινής ζώνης. Ο κύβος είχε ριφθεί. 

Μην μπορώντας να κάνει κάτι, η Ελένη πήρε την εύκολη λύση: Μεταγραφή στον Alpha, συνεχίζοντας την ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΥΝΤΑΓΗ. Σίγουρα τα νούμερα που ήταν πολύ λίγα για τον Ant1 θα ήταν ευχής ευαγγέλιο για τον Alpha, όμως η πτωτική πορεία συνεχίστηκε. Όταν κούρασε και ο “Όμορφος Κόσμος”, με τους Παπαδάκη-Ουγγαρέζο-Καινούργιου να βάζουν την ταφόπλακα του brand, ο κόσμος δεν επέστρεψε στην Μενεγάκη, αλλά πήγε στο δίδυμο Καραμέρος-Χαριτάτος, που κατάφεραν να βγάλουν τον Ant1 από το τέλμα του πρωινού που είχε πέσει τα τελευταία χρόνια. Από το 2005 μέχρι το 2011, η Ελένη Μενεγάκη, όπως και η ελληνική τηλεόραση στρουθοκαμήλιζε, μην βλέποντας το παγόβουνο που ερχόταν και που θα την βύθιζε εντελώς. Η ίδια φιλοσοφία που την ανέδειξε στα 1990 δεν μπορούσε να την συντηρήσει στα 2000 και τώρα που μπαίνει η νέα δεκαετία, τα πράγματα έγιναν ακόμη πιο δύσκολα. 

καφές με την Ελένη
Λέμε πως η τηλεόραση είναι ο καθρέφτης της κοινωνίας, αλλά δεν είναι ο μοναδικός καθρέφτης. Από το 2010 στην ζωή μας μπήκαν κι άλλα πράγματα: Με την αλματώδη ανάπτυξη των τηλεπικοινωνιών και του γρήγορου ίντερνετ, μια νέα απειλή, μεγαλύτερη από τους Φώτη-Μαρία, μεγαλύτερη και από τον Αρναούτογλου εμφανιζόταν: Τα social media και το youtube. Τα έχει πει και ο Mikeius, δεν θα τα ξαναπώ. Η τηλεόραση και η Μενεγάκη πιάστηκαν κωλόμπαροι στο λάκκο με τα αγγούρια και ακόμη δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Το youtube θεριεύει μέρα με την μέρα, τα νέα τρέχουν στα timelines μας πιο γρήγορα από ό,τι τα επεξεργάζονται οι συντελεστές των εκπομπών. Πλέον δεν ασχολούμαστε με το “Καλημέρα Ζωή”, αλλά με το “Game of Thrones”. Πλέον μπορώ να δω John Oliver και Stephen Colbert πιο εύκολα από ό,τι μπορώ να δω Μενεγάκη. Η ελληνική τηλεόραση επέμεινε να κάνει τα στραβά μάτια και για αυτό έχει χάσει ένα τεράστιο μέρος του κοινού της, που την πούλησε για το netflix, το HBO, τις αυτοσχέδιες εκπομπές στο Youtube και τα torrent. 

Τι έκανε η Ελένη Μενεγάκη; Καλά, δεν διάβασες όλα όσα έγραψα; ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΠΩΣ ΤΙΠΟΤΑ! Ό,τι έκανε το 2005, επανέλαβε και το 2011. Βλέποντας πως πια η πρωινή ζώνη είναι χαμένη και πως δεν μπορεί να κάνει τίποτα, η Μενεγάκη μετακομίζει στην απογευματινή ζώνη κάνοντας πρακτικά την ίδια γαμημένη εκπομπή που έκανε από το 1995. Ίδια θέματα, ίδια λογική, ίδιο πρόσωπο, ίδια φιλοσοφία. Απλά τώρα οι ανταγωνιστές δεν είναι η Σκορδά και ο Λιάγκας, αλλά η Λαμπίρη και η Τατιάνα. Στο βασίλειο των τυφλών βασιλεύει ο μονόφθαλμός η Μενεγάκη. Τα πράγματα βελτιώθηκαν, αλλά τίποτα δεν άλλαξε. 7 χρόνια αργότερα, η Ελένη εξακολουθεί να κάνει την ίδια εκπομπή, σπαταλώντας τηλεοπτικό χρόνο. Η κοινωνία σιγά σιγά άλλαξε, αλλά η τηλεόραση και η Ελένη Μενεγάκη όχι. 
Ελένη
Η π#$%@ μας η κ@#$*μένη


Είδα προχθές την εκπομπή της, έχοντας ακόμη στο μυαλό μου την ένδοξη πενταετία στον ant1, όταν ήταν η βασίλισσα του πρωινού. Και την είδα να κρατάει κάτι δημητριακά της Νεστλέ και να μας λέει πόσο καλό κάνει η βρώμη. Και την είδα να πίνει κάτι σόδες tuborg με γεύση πορτοκάλι-κανέλας (σημ. να την βάλετε στον κώλο σας την κανέλα) και να μας λέει πόσο δροσιστικό είναι. Και την είδα να κάνει το χειρότερο product placement για μάσκαρες και κραγιόν και απλά να κληρώνει δώρα. 

Και να σας πω κάτι; Πιάστηκε η καρδιά μου, παρόλο που θεωρώ πως είναι η πιο δίκαιη κατάληξη. 



ελένη tuborg
Είναι κατάντια για την Μενεγάκη και την ελληνική τηλεόραση να γίνεται ένα αναίσχυντο διαφημιστικό, με τους παρουσιαστές να χορεύουν στον ρυθμό που βαράνε οι χορηγοί. Είναι κατάντια να βλέπω την Μενεγάκη να μου λέει πόσο καλό κάνουν τα δημητριακά Νεστλέ, λες και είμαι τρίχρονο και δεν θα καταλάβω πως μιλάει η χορηγία από πίσω. Είναι κατάντια να βλέπω την ίδια λογική σε μια εκπομπή επί δύο δεκαετίες. Είναι κατάντια ενώ η κοινωνία προοδεύει και απαιτεί περισσότερα, η τηλεόραση να είναι κολλημένη σε πρακτικές κενές περιεχομένου. Είναι κατάντια να βλέπω την Μενεγάκη να το παίζει “νέα και φρέσκια” με πενήντα πλαστικές, ενώ υπάρχει νέος και ταλαντούχος κόσμος. Και είναι κατάντια να υπάρχουν κανάλια και χορηγοί που δίνουν λεφτά στην Μενεγάκη και στην τηλεόραση, που στο κάτω κάτω δεν έχει και τίποτα να προσφέρει πια, ενώ υπάρχουν νέοι ταλαντούχοι και δημιουργικοί άνθρωποι στο youtube που κάνουν τριάντα φορές καλύτερη δουλειά με τριάντα φορές λιγότερα λεφτά. 
ελένη nestle
ΠΕΝΗΝΤΑ ΚΙΛΑ ΝΕΣΚΟΥΙΚ! ΤΑ ΛΙΓΟΥΡΕΥΕΣΤΕ;


Η Μενεγάκη, όπως και η ελληνική τηλεόραση, θα στρουθοκαμηλίσει για ακόμη μια φορά. Το κάνει συνέχεια: Θυμηθείτε πόσες παλιές ιδέες έχουμε ξαναφάει τα τελευταία χρόνια: το “Big Brother” με την Κορομηλά; To “Survivor”; Το “Ρουκ Ζουκ” με την (μπλιαχ) Μακρυπούλια; Τις μεταγλωτισμένες σειρές (τούρκικα/βραζιλιάνικα;); Τα ίδια και τα ίδια πρόσωπα τα οποία ανακυκλώνονται σε διάφορες θέσεις, ακόμη και όταν αυτά έχουν πενιχρά αποτελέσματα; 


Γιατί στο τέλος της ημέρας, η Μενεγάκη είναι ό,τι είναι και η ελληνική τηλεόραση: brand name, φίρμα, βιτρίνα, εταιρία. Όσο η Μενεγάκη βρίσκει χορηγούς για να κάνει την εκπομπή της, θα είναι εκεί. Όσο η τηλεόραση βρίσκει χορηγούς και διαφημίσεις θα είναι εκεί, θα μας πλασάρει το ίδιο σκάρτο πράγμα ξανά και ξανά. Γιατί πλέον δεν πουλάει η εκπομπή της Μενεγάκη, πουλάει η ίδια η Μενεγάκη. Το προιόν δεν είναι αυτό που βλέπεις, αλλά το ίδιο το πρόσωπο. Το καλλιτεχνικό/δημιουργικό κομμάτι έχει πάει περίπατο και όλοι πια είναι με την λογική “τρεις το λάδι, τρεις το ξύδι” και εμμένουν στην ίδια συνταγή, παρόλο που οι αριθμοί είναι εναντίον τους. Και ως επιχείρηση έχουν αυτή τη σταθερή πελατεία που συρρικνώνεται κάθε μέρα και περισσότερο, και το μόνο που κάνουν είναι να σκοτώνονται για έναν χορηγό, ενώ το βλέμμα τους θα έπρεπε να είναι στο πως να χρησιμοποιήσουν αυτά τα λεφτά σε μια καινούργια πρωτοποριακή ιδέα. 

ελένη



Έίναι αναμενόμενο πως κάποια στιγμή η φούσκα θα σπάσει. Ακόμη και το ίδιο το brand της Μενεγάκη (μιας και οι εκπομπές είναι ήδη νεκρές) θα παρακμάσει. Όσα λεφτά κι αν σκάει η Lancome για να μας λέει η Μενεγάκη πόσο τέλεια είναι τα προιόντα της και πως με προιόντα της maybelline ταϊζει τα παιδιά της (Αντώνης: αυτά είναι καλλυντικά. Ανδρέας: Σιγά σάμπως τα ξεχωρίζει;) κάποια στιγμή το αστείο θα τελειώσει. Η μέση ελληνίδα θύμα νοικοκυρά του 1990 έχει παραχωρήσει την θέση της στην σύγχρονη γυναίκα με δυτικό τρόπο σκέψης και πιστέψτε με, η Μενεγάκη δεν έχει αναπτύξει κανένα τρόπο για να επικοινωνήσει μαζί της. Για αυτό ο τιτανικός σπάει στα δύο, Μενεγάκη και τηλεόραση βουλιάζουν αργά και το μόνο που κάνουν είναι να έχουν βάλει τα βιολιά να παίζουν, σαν να μην συμβαίνει τίποτα. 


Άντε και καλά σαράντα. 



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *